Riot Games chce spowolnić walki w League of Legends
Źródłem tych informacji jest główny projektant rozgrywki Bryan Salvatore, który ujawnił je w wątku w serwisie Reddit. Salvatore (w wątku posługujący się ksywką RiotAxes) tłumaczy, że dynamika akcji jest zaletą LoL-a, ale w ostatnich latach zbyt mocno podkręcono zadawane przez postacie obrażenia. Obecnie bohaterowie giną tak szybko, że gracze mają czasem problemy ze zrozumieniem, kto ich zabił, a tym bardziej z docenieniem, jak to zrobiono. Nie zdradzono, kiedy dokładnie nastąpią te zmiany i jaką formę przyjmą, ale Riot Games ma ujawnić konkrety w ciągu kilku najbliższych tygodni.Owe zmiany są potrzebne, gdyż w ostatnich latach tempo walk zostało bardzo mocno podkręcone. Według analiz serwisu Dot Esports obecnie bezpośrednie starcie drużyn trwa średnio około 14 sekund, podczas gdy wcześniej było to ok. 22 sekund, a największe potyczki potrafiły zająć nawet minutę.
Spowolnienie walk ma nastąpić jeszcze w sezonie 12. Nie wiadomo jednak, czy zmiany zostaną wprowadzone od razu dla wszystkich bohaterów.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine 2022-05-03 18:50:57